İlk nstye bugün girdim sancım çıktı ne serum ne ilaçlarla geçmedi az kalsın doğurup çıkıcaktım bebiş erken gelmek istiyor ben sancı hissetmiyorum 1 hafta evde yatıcam inşallah 1 hafta daha bekler diyoruz en azından 36 olsun diye varmı bu haftalarda doğum yapan bebiş küveze girdimi?