Fmsx Merhabalar ankara etlik sehir hastanesinde sezeryan doğum yapan varmi aranızda arkadaşlar memnun kaldınız mı ,şikayetiniz oldu mu bilgi verirseniz memnun olurum 🤗
Fmsx Seher112 Allah yardımcınız olsun inşallah benim de 27 Kasım da ilki de sezeryandi bilkent sehir hastanesinde yapmıştım burası nasıl merak içindeyim
Seher112 Seyhanpncr Hayır yapılmıyor benim 2. Gebeliğim ilki sezeryandı ve sağlık problemlerim var ona rağmen 39+1 e gün verdiler
Seher112 Fmsx bwnim ilk doğumum özelde olmuşru cuma hünü de 2. Doğumum burada olacak İnşaAllah yazarım nasıl bir tecrübe olacağını