Alyynntkn Kızçeler 35 haftalık gebeyim ve dün kontrolüm vardı kan aldılar vs kanım baya düşmüş ilaç yazdı ama ben kendimi çoksa ilaçla bağlamak istemiyorum artı olaraktan kanın yükselmesi için alabileceğim yapabileceğim bir şeyler var mı ?
Bir_Fani Alyynntkn Sabah aç karna bir bardağa 2 3 kaşık pekmez koyun içine biraz limon sıkın sonra sulandırıp için Bende öyle yapmaya çalışıyorum Düzenli içilirse yükseltiyor
Mothertea Alyynntkn demiriniz hgb değeriniz kaç çıktı ki benim de hep düşük ikinci doğım yapmama az kaldı
Zeynep_2304 Alyynntkn benim de yazdı kulanmadım ama değerim baya düştüğü için serum taktılar 2 tane kullanın derim çünkü kulanmadıkça daha çok düşüyor
2lokummannesiii Alyynntkn ilaca bağlamak ne ki? Bu ilaç değil takviye. Kansız olman daha kötü haftan da ileri. Kendini ve bebeği tehlikeye atma.
Nurumsun Demir iceren gıdalar tuketebilirsin. Ama çok düşmüşse demir takviyesi almayı tekrar düşün derim. Doğumun da yaklaşmış
Alyynntkn Nurumsun baya düşmüş anemi var ztn bende bu düşüklükte doğum yapamazsın dedi eğer düzelmezse dahiliyeden seruma başlattıracam dedi o serum nasıl bir şey peki kan grubuna göre mi takılan bir şey
Nurumsun Alyynntkn Hiç bilmiyorum. Ben gebelik öncesi demir takviyesi almaya başlamıştım. Gebe kaldığımı.ogrenince bıraktım. Şimdi doktorum 16.haftada başlatacak değerlerim çok düşük olmadığı için bekledi. Ama depolarımız düştüğü için bu dönemde takviye alınmalı diye düşünüyorum hem kendimiz hem bebeğimiz için.
Alyynntkn Bir_Fani ben de bugün aç karnına 2 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi yemeye başladım bu dediğinizi de yapıcam
Alyynntkn Zeynep_2304 yok ztn kullanıyorum ilaçlarımı ama ek takviye de ben yapmak istiyorum elimden geldikçe
Zeynep_2304 Alyynntkn siyah kuru üzüm kan yapıyor canım günde bir avuç tüket herkes önerdi doktorum da tüket dedi
Alyynntkn Ugu324 10 gün sonra gel dediler eğer sonuç değişmediyse bağlayacaklar bana da bakalım hakkımızda hayırlısı