Kizlarrr cok afedersiniz sabahtir kactir ciktim tuvalete sayamadim. Üşütmedigime eminim cunku baska bir belirtim yok ve üstelik 1-2 hafta once yeni iyilestim. Bugun doktor kontrolüm vardi sordum ama yedigin biseyden olmustur dedi 2-3 gun tekrarlarsa gel dedi hergun ayni seyleri yiyorum farkli bir sey yemedim. Suan ne yesem tuvalete cikiyorum ayaga kalkmaya gelmiyor. Yasayanlar varmı neden olabilir? Ve gecmesi icin neler yapabilirim?