Sibeltolga bende parasal yonden gercekden o donemde cok skisikdim kaynanam saglik ocaginda calisiyor dedi gostepe de var dedim cidden mi valla var ara dedi nlrmal kadin dogumdan randevu aldim ondan sonrada direk girdim insAllah sansina vardir insAllah olur valla yine bende sorarim kaynanama varmi yokmu die simdi arayamam da insAllah hersey gonlunce olur yomsa gercekden özeller cok pahali yapfiramazdim birde benm de dusugum vardi ondan yaptirmam sartti ama yaltirdim insAllah seninde isini gorurler