ilayda8 Ben normal elbiselerin büyük bedenini alıyorum. Doğumdan sonra daraltıp giyerim israf olmasın diye. Trendyolun kısa etekli elbise modellerinde karın kısmı drapeli ürünler vat göbeği de saklıyor. Onlara bakabilirsiniz. Topuklu giyiyorum, işim dolayısıyla da giyiyorum. Ayaklarım alışkın olduğu için rahatsız etmiyor.