Pamuk Selam kızlar aşı karşıtlığına ithafen… Serklajliyim olmayada bilirdim fakat oldum. 2 doktorla konuşunca son 5 yılda tetanoz yüzünden hayatını kaybedenlerde ciddi bir artış varmış. Lütfen aşınızı olun🫶
YarenUmut Pamuk bugün 2.dozumu aldım. Her Ne kadar herkes kulaktan dolan şeyler söylese de sağlığım için bebeğim için oldum walla.
mommys1 Pamuk bence her gebe mutlaka yaptırmalı sadece doğum açısından düşünüyo herkes kazası belası var
Merv2111 Pamuk Pamuk bende bugün vuruldum ve sol kolum iptaalll 25 haftalık hamileyim son güne kaldı benim ki 🥹🥲
Pamuk mommys1 Aynen öyle. Ya şaka gibi neden yaptirmiyorsun diyorsun birkaç fenomen öyle dedi onlarda yaptirmamis diye cevap geliyor.Biz bu kadar miyiz yani beynimiz böyle mi🤦♀️
Csmnvr Valla bende oldum 20. Haftamda tam olarak hemde. Başımıza ne gelecek hiç belli değil aşı olmak çok önemli
Merv2111 Mervesrsy 20 haftadan itibaren yapılıyormuş 25. Haftada son hafta sanırım sağlık ocağındaki ebe son haftamın olduğunu doktora sorarak gelip yaptırmamı demişti ama nedenini bilmiyorum hiç sormadım
Mervesrsy Merv2111 teşekkür ederim ben de öyle yapacağım haftaya kontrolüm var 23 haftanın sonu olmuş oluyor ama birsey olmaz doktoruma sorup öyle yaptıracağım
Merv2111 Mervesrsy aynen 5 doz yapılıyormuş iki doğum öncesi 3 doğum sonrası 25. Haftaya kadar yapılıyor zaten sorun olmaz