Merhaba, ilk gebeliğim 6 hafta +2 dolayısıyla tecrübem olmadığı için rahatsız oluyorum baya, kusma derecesinde değil ama sürekli midemde bi bulantı hissi, başım uzandığım yerde bile dönüyor, sersem gibiyim, algılamam bile düştü, ne yerdeyim ne gökte sanki. Ağzıma bişey atsam sanki kusacak gibi oluyorum. Şimdiye kadar bişey yoktu , son üç gündür falan başladı bunlar. Bu kadar erken bu rahatsızlıklar oluyor mu :/