Merhaba ilk doğumum mecburi sezeryan oldu önce devlete sonra özele gittim. Sezeryan oldum. Fakat simdi hamileyim oğlum 3yasına girmiş oluyor sorum şu DAHA ÖNCE SEZERYAN YAPMIS BİRİ İKİNCİ DOĞM İÇİN DEVLETE GİTTİĞİ ZAMAN İLLADA NORMAL DOĞUM DİYEREK DİRETİYORLARMI İLKİ GİBİİ YOKSA ZATN SEZERYAN OLMUS BİRİSİ diyerek öncelik veriliyormu tekrarı için merak ettim