mmervvE ben üni baby nin deterjan ve yumuşatıcısini kullandım. Hassas programda önce boş şekilde çalıştırdım içine biraz bebeğin deterjanindan dökerek. Sonra da beyazlar ayrı diğer renklileri bir yıkadım 30 derece ideal ama benim makinem 20-40-60 derece diye ayarlı olduğu için 20 derecede yıkadım. Deterjandan da memnun kaldım kiyafetlerin kumaşı yumuşacık hiç sert olmadı ben memnun kaldım yani.