Kızlar şuan 26 haftalık gebeyim yaklaşık 3 aydır kaşıntım var. Doktor gebelikten dedi bir doktor demir eksikliğinden dedi şuan cildiyeye randevu bir hafta sonraya var sizce bu kadar uzun süre kaşıntı bulaşıcı olmaz mı eşimde annemde vs. Temas ettgim kimsede yok. Çok korkuyorum moralim çok bozuk