3438FG bence sizin tsh niz normal değer aralığında yüksek olduğunda halsizlik, depresyon, unutkanlık, çocukta da zeka geriliği yapma gibi etkileri var, hamilelik ilerledikçe değer de yükselir. Benim de var değerim yükseldikçe doktorum ilaç dozumu da yükseltiyor. Siz kaç doz kullanıyorsunuz?