User22 ben normalde makinede yıkıyordum ama pek güzel yıkadığını düşünmediğim için banyoda kendim yıkadım mis gibi oldu. Sadece suyunu sıkması için makineye attım sıkma bölümüne. Çünki kat kat katlayıp makineye atıyoruz elde yıkarken bile her yeri tam su almıyo. İçim rahat etmediği için ben elde yıkadım. Zaten ince halı