Seval0sevall 4 gün var reglıma kan vericem sağ sol kadıgımda batma oluyor erken öğrenmem lazım inşllah vardır
Seval0sevall 1palyaco Yeldan tugbadurmaz34 Melodimm negatif cnm 0.100 çıktı Melson20 Beybi_2022 nazli0306 Mavimsii_56
Melson20 Seval0sevall Allahimmmmm insAllah vardir ❤️❤️❤️ cok icten ettim duami insAllah kabul olur Allah kimsenin kucagini bos birakmasin
Beybi_2022 Seval0sevall gönlünü ferah tut canım Allahım hayırlısını nasip etsin güzle düşün güzel olsun inşallah
nazli0306 Seval0sevall bnm kasıgımda agrı çokkk ama reglıyı beklıom 1 hafta var daha inşallah vardr güzel haberler bekliyoruz
Seval0sevall Mavimsii_56 eşim yolda işten gelmesini bekliyorum 1 buçuk 2 saate çıkıyor korkuyorum ama
Umutluol Seval0sevall yaa benim de 4 gün var. İnşallah hayırlı haberler alırsınız haber bekliyoruz sizden. Ne gibi belirtilerinin oldu batma dışında ?