Ben 38 haftadayim bı yandan gelsin istiyorum bı yandan da durabildigi kadar içimde dursun istiyorum sanki en iyi orada koruyup kollayabilecekmisim gibi hissediyorum annelik psikolojisi işte doğum vakti yaklaştıkça iyice endişe sarıyor doğunca bakabilcek miyim koruyup kollayabilcek miyim vs vs hepsi çok sevmekten ☺️🥰