TugbaYalcin57 İlk dogumum normaldi simdi yine normal olmak istiyorum ama bası buyuk diye sanırım sezeryan olacagım..Her neyse sorum şu sezeryana giderken makyaj yapıp giden oldumu yani bi eyeliner cekip rimel sursem nolur 😂
Mirach TugbaYalcin57 ben akmayan göz kalemi rimel ve çıkmayan ruj sürmüştüm girerken:)) süslü diye gülmüşlerdi
Ceviz6550 TugbaYalcin57 ben bb krem eyeliner rimel sürüp gittim sezaryen oldum fotoğraflarda güzelde çıkmıştım o esnada yani yüzüm soluk falan çıkmamıştı 😂
Yeldan Bence sorun olmaz sonuçta bakımlı ve güzel görünmek önemli biz kadınlar için. ☺️🥰 Yinede doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.
TugbaYalcin57 Yeldan Ben valla bitkin yorgun gozukmek istemiyorum foto falanda cekerlerse doguma girmeden bakimli olmak istiyorum bazilari makyaj yaplmiyo falan diyo ama normal dogumda akarda sezeryanda yapan vardir herhalde😂
Mirach TugbaYalcin57 yani akmayan kalem ve maskara tercih etmiştim. Bi de rujum da kalıcıydı. Doğumda ağladım ama akmamışlardı:)
Enas2365 TugbaYalcin57 kendinizi nasıl iyi hissedecekseniz öyle yapın. Ben ameliyata girerken bile full makyajla girmiştim kendimi iyi hissettim. Doğuma da makyajlı gireceğim kendimi iyi hissetmem önemli 💫
Zehra_96 TugbaYalcin57 Ben hafif yapmıştım ama keşke daha çok yapsaymışım ikinci sezeryanım da daha güzel yapmayı düşünüyorum
seizetheday TugbaYalcin57 ben yaptım da gittim saçımı makyajımı 😂 tabi o şeyle fotoğraf falan çekemedim ama olsun
TugbaYalcin57 seizetheday olsun iyi hissetmissinizdir bende yaparim iyi hissetmek istiyprum.ilk dogumumda ruh gibiydim yuzum soluktu rahatsizdim 😂
Ymr06 TugbaYalcin57 fondöten ve rimel sürmüştüm,doktorum çok beğenmişti ameliyat esnasında onu konuştuk güzel yapmışsın demişti 😂 çok ağlamama rağmende akmadı, istifra felanda etmiştim o sıra 🤦🏻♀️😂 resimler güzel 👍🏻😂
Momofelisa Şahsi fikrim doğum fotoğraflarına bakınca eyeliner lı rimelli anneleri görünce çok garibime gidiyor. Doğum çok doğal naturel bişey çünkü, o an anne karnından yeni çıkmış bir melekle aynı karede olan insanın da doğal gözükmesi gerektiğine inanıyorum.
TugbaYalcin57 Momofelisa Orası oyle bende istemem yapmayı ugrasmayı normalde ama kanım normaldede cok dusuk kan cok kaybediyorum ben, rengim mengim gidiyo hayalet gibi oluyorum 😂 o yuzden abartısız sadece bisey yaparım rimel allık surerim renk versin 😂
Kskn5634 Ben de yanımda götürdüm yaparım doğumdan önce veya sonra ama o an asla aklımıza gelmiyor önceliğiniz doğurmak ve sonrası da kavuştuğun bebeyle ilgilenmek yaaani makyaj falan hikaye oldu bizde full doğal halimizle çektik🙂