Aysennn1608 Merhabalar arkadaşlar, Elbette ki kesinliği yok ama eğlencesine sormak istedim ben de. Şu an 10+5teyiz. Sizce nedir cinsiyeti ? Ultrason görüntüsü 8+5ten 🥰![https://mutluresim.com/images/2023/11/10/nGkGYZ.jpg]
Myrtle Aysennn1608 kese yuvarlaksa kiz fasulye gibiyse erkek gibi yorumlari gordum, cevremdekilerinde tutuyor genelde. Saglicakla gelsin insallah :) sizin fasulye gibi sanki
selim10 Myrtle biraz önce bunun gibi bir postta da tam tersi söylendi 🙈 Bu da benim ki tahmin yapabilen varsa bende merak ediyorum 😇
MerveninKuzusu Myrtle benim oğlumun kesesi yuvarlaktı 😅 şimdi yine gebeyim bu kez fasülye gibi cinsiyeti bilmiyorum 😅
Aysennn1608 selim10 tam onu diyecektim 😂 yuvarlaksa erkek fasülye gibiyse kız diye okudum ay benimki de fasülye gibi diyip buraya atmaya karar verdim 😂
Myrtle selim10 bende az once gorunce sasirdim. Baska forumlarda da okuyorum hep fasulye erkek yuvarlak kiz diye okudum ☺️. Gecen aylardan okumustum etrafimdakilere hep bakiyorduk