Balannebalcocuk Anne yanı park yatak mı yoksa başka bir beşik mi aldınız ne kullanıyorsunuz kararsızım kızlar 🙂
ecembugra53 Balannebalcocuk en güzeli anne yanı park beşik canım ilk cocugumda kullandım 2. ye de park beşik alıcam cok rahat cok kullanışlı
Balannebalcocuk ecembugra53 teşekkür ederim ama yer sıkıntım var o yüzden sepet beşik mi alsam diye düşündüm
ecembugra53 Balannebalcocuk sepet beşik sakın alma kac tane arkdasım aldıysa hep sattılar canım fuzuli cok yatamıyor cocuk onda 1 yasına kadar gidiyor gitmiyor