Arkadaşlar merhaba 30 haftalık gebeyim Özel sektör çalışanıyım iki hafta sonra İş görebilir raporu alacağım ama SGK İle görüştüğümde analık raporu da almam gerektiğini söylediler. İkisi ayrı rapor sanırım aranızda özel sektör çalışanı var mı süreç hakkında kısaca bilgilendirbilecek bir arkadaş olursa çok memnun olurum.
İlk gebeliğim pek bilgim yok ne yapmam lazm ücret ne zaman aktatılacak bilgisi olan varmı