Mrb arkadaşlar çok agrılı sancılı bır süreçten geçiyorum yaklasık bır aydır sol memede enfeksiyon gecırdım ardından antibiyotik kullandım ama fayda etmedı kızarıklık agrı ele gelen yumru gıbı bı sertlık var bugün genel cerrahi doktoruna gıtım ultrason cekıldı apseye çevirmiş enfeksiyon küçük bır operasyonla kesı atılıp bşaltıldı lokal anestezi ile yapildı ama canımdan can gitı eliyle sıktıkca agrısını hısetım kesı dıkılmedı acık bıarakıldı içerde kalan ıntıhap aksın dıye ama çok canım yanıyor 36 haftalık hamileyım sıtresten agrıdan çok kötü oluyorum Rabbim bu acıyı sızıyı kimseye göstermesin basınıza gelırse hıc ihmal etmeyın benım tek şansızlıgım emzırıyo olamamam aranızda varmı böyle bı durumu yaşayan gecıren kızlar lütfen yaşayan varsa yazsın😞😞