mervebalandi28 Giden oldumu hangi doktoru tabsiye edersiniz ben atilla kani duydum ama kismet olmadi 🙁🙃
Estur mervebalandi28 umut hanım vardı canım hala orda mı bilmiyorum ama güzel doktor dediler. Bence o biraz şans ya bende star Medica Filiz Erdoğana gidiyorum. Çok mu memnunum hayır ama güvenebildiğim tek doktor 😊
mervebalandi28 A hayir cnm umut diye birisi yok artik bende ozele gidiodum ilk oglumda ama smdi goturmuyolar gerek yok 😂😂😂😂😂