Arkadaşlar ben 1 kasımda pik gördüm değerlendirdim. Bu sabah erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı dün gece yaptığımda farklı bir erken gebelik testiydi onda da ilk idrar olmadığı için çok çok silikti neyse bugün devam edeyim ovülasyona dedim o çift çıktı sizce durum nedir bat 18 en azından kan için pazartesiye kadar bekliyim dedim de böyle yaşayan oldu mu daha önce ovülasyon testi gebeliği gösterir mi kafam çok karıştı hemen görselleri de atıcam 🥹