Kızlar merhaba 6+5 haftalık hamileyim ilk muayeneye 11 gün önce gitmiştim ve karından değil alttan keseyi görmüştük normalde 17 sine gel demişti kalp atışı için ancak bu sabah kanama ve leke oldu bende idrarımda kan gibi geldi sonrasında gittiğim özel klinikteki doktora gittim karından kese vardı bişey söylemeden alttan baktı tekrar bu defa kese dolu dedi ama hücreler var gibi bişey dedi düşük riski dedi haftaya kalp atışı duyulmazsa kürtaj dedi kalp atışı yok dedi. Ancak rahat etmeyip moral bozukluğuyla başka özel bir hastaneye daha gittim ve bu defa direk alttan baktı başıma gelenleri anlatım tabi bebek var bir sorun yok Protestan kullan dedi ve kalp atışını da duyduk vajinal ultrasonda haftaya tekrar gidicem ama bugün neye uğradığımı şaşırdım resmen başına böyle bişey gelen var mı sizce kanama sorun olur mu ileride haftasına göre karından kalp atışı duyulmayıp alttan olması normal mi