tugbaa1202 Selam kızlar carsamba günü kan verdim 149 gelmişti degerim bugun ayni saatte tekrar verdim 251 gelmis tam iki katı mı olması gerekir mi yoksa yükseliş normal mi icime kurt düştü
momsbaby22 tugbaa1202 2 gün sonra tekrar ver canım 2 günde bir %60 olması gerekiyor artışın bir de pazar ya da pzt ver içini ferah tut stres yapma en önemlisi o
momofmychildren Eğer bir sonraki artış da az olursa sagliksiz bir gebelik olacak demektir bir hafta boyunca 2 günde 1 kan verip takip edin