Bende oğlumu 36+5 de doğurmuştum aynı şekilde solunum sıkıntısından dolayı almışlardı 2017′de 14 gün kaldı oğlum önce makinalar sonra yuvarlak bir fanus solunum için sonra kuveze takılı solunum hortumu çıkmadan bir gün öncede çağırıp emzirmemi istemişlerdi emme refleksine bakmak için ona göre çıkarıyorlar inşallah bir an önce çıkar yavrunuz 🤲