hsizyl Nursonmez ben hep yemişimdir çokta severim ilk oğlumdada yedim bişey olmadı bnde fazla yemezsen bnce no problem
Busraozclk Nursonmez aslında doğuma yakınsın bence doğumu hızlandırır ama emin degilim tabi ki doktoruna danışman lazım. Hamileliğin ilk başlarında yemek sakıncalı düşük tehlikesi oluyor dediler ben korkudan yemeklere bile atmadım