2512tugbaclk Kızlar merhaba Pendik Medipolde Aytekin Hoca bu doktoru çok sordum sanırım😁 Çok olumlu şeyler duydum yani bebek için bilgi veriyormu detaylı bir şekilde ? Ve ultrasonu renkli gösteriyor diyenler oldu bu doğrumu acaba
Yaprakdokumuseverr 2512tugbaclk Ben normalde saadet hanımda takipliyim ama aytekin hanımı deneyeceğim bidahakine çok başarılı ssvd yapıyor. Hastanenin Ultrason cihazları çok kaliteli. Belli bi aydan sonra renkli veriyor. Bu benim 2.gebeliğim ilkini de orada doğurdum.
Musmutluuu 2512tugbaclk evet canım doktorum 😍 şuan 32 haftalığım çok erken haftalardan itibaren renkli vermeye başladı. Kızımın bir sürü fotoğrafı oldu 🥰 çok detaylı inceliyor bence. Olumlu yaklaşıyor bazen korkularım oluyor bana moral veriyor iyi hissettiriyor. Eşim de ben de çok mutlu ayrılıyoruz yanından.
2512tugbaclk Musmutluuu bende 2 seferdir ona gidiyorum keşke daha önce gitseymişim gerçekten.. bebeği 2 kere renkli gösterdi bize 🥲