iremkayaaaa hiç mi gitmemiştin sen ? Ben üç kez falan gittim . Ama sadece sonuncusunda ultrason ile baktı tam 5haftalıktı ozaman . İstersen bi git keseyi gör en azından bi sorun var mı yok mu görsün doktor . Belki bebeği de görürsün kişiden kişiye değişir bu durum . Görmezsen de iki hafta sonra yine gidersin ozaman görürsün hemde kalp atışını duyarsın 😍 ben iki hafta sonra tekrar gideceğim.