Ymnjunior 8+2 hiçbir belirti yok adet gecikmesi dışında normal dedi doktor herkes de olmak zorunda değil diye söyledi ama ne bilim sadece orada olduğunu biliyorum değişik bi durum.
tugbadurmaz34 Ymnjunior 12+3 nasıl başlarsa öyle gidiyor sanırım 😂 çok şükür maşallah 🧿 0 kusma 0 bulantı 0 iştahsızlık her şey yolunda bence Allah’ın bir hediyesi diyorum kendime 🤭💕🌸🥰
Zeynepli12345 Ymnjunior İkinciye hamileyim 32 haftalık olduk. İlk gebeliğimde de bu gebeliğimde de en ufak bulantı kusma yaşamadım bence bu konuda çok şanslıyız çok şükür 🙏🏽
Sdemirel Ymnjunior benim ilk gebeliğim öyleydi hiçbir şey yoktu unutuyordum hamile olduğumu🫠şimdi 2. Ye hamileyim hiç iyi geçmiyor hep bulantı kusma 🫠şükredin ve tadını çıkarın hamileliğin 🩷🩷
tugbadurmaz34 Ymnjunior amin canım benim inşallah Allah’ın bir hediyesi diyorum bazen 🤭😅♥️🧿🤲🏻 sağ Salim kucağımıza aldığımız günler nasip olsun inşallah