Minikomom Merhabalar 12 haftam bitmek üzere. Gebelik oncesinde baslayıp 15 gun oncesine kadar folik asit kullandım Baska bişey kullanmadım. İlacım bitti 3 gun once doktora gittiğimde bundan sonra vitamine gerek yok beslenmene dikkat et yeter dedi ama ne tahlil istedi ne bişey. Kafama takıldı bu donemde olan birkaç arkadasım demire baslmıs ve gebelik basında bende de vardı demir eksikliği. Doktora soyleyınce yıne gerek yok dedı. Sız bu donemde neler kullandınız. Doktoru degişmeli miyim?
Kelebek1 Minikomom bence bi kan tahlili yaptırın aile hekiminizde gerek yok dense bile bebeği besleyen kan hücreleri siz ne kadar sağlıklı beslenirseniz beslenin kansızlığınız varsa bebeğe yeterli gitmez
Hulya06 Minikomom Canim bende hamileliğimin basindan itibaren devit3 damla,ferum fort,bemiks kullaniyorum.Doktorum hatta demir hapini doğuma kadar kullan demişti dogumda kan kaybı olduğu için.Bence bi kan,idrar tahlili yaptirin yapılması da gerekir 😊
Evinaram Minikomom ben elevit, Dvitamini magnezyum kan ilacı balık yağlı omega3 bunların hepsini kullanıyorum
Hsrtm Minikomom ben 12 hafta da ferrum fort kullanmaya başladım 16 haftadan sonrada doktorum duosvit dha ekledi içeriği baya zengin bütün vitaminler var
Minikomom Kelebek1 evet kesinlikle kime anlatsam öyle diyor zaten. Saglık ocagında tahlil yaptırıp tekrar Bı doktora gostermek en mantıklısı heralde 🙄
Tugbamete Kelebek1 benim 12.haftadan sonra folik asiti bıraktık ocean mummy diye içinde folik asitte olan vitamine geçtik 24.haftada demir magnezyum ce calsiuma başladık doğuma kadar bu 4 ilaca devam dedi benim kan değerlerim çok iyiydi 24 te başladık demire
Zmraemr Her dr bir değil ama vitamine ihtiyac var son aylara doğru bebek tüm vitaminleri anneden aliyor ve anne vitamin destegine ihtiyaç duyuyor.Dr bana 12 haftadan sonra vitamin verdi folik asit onun içinde de olduğu icin folik asit bitiyor.Şu an 33 haftalığım hic bırakmadım da kullandıklarım gyneferon- megadyn pronotal -bir de Sağlık ocağı bir damla veriyor onu bir defa kullandım. Haplarım değişti en sonkileri yazdim.
Kelebek1 Minikomom aile hekiminiz zaten tahlil sonucuna göre Size ilaç yazar ki başka doktora görünmenize gerek yok aile hekimi de gebeşik takibi yapıyor
Minikomom Elevit adında bir ilac kullanıyor cevremdeki bazı gebeler. İçeriği baya zengin. Kullanan var mı
cemre- Minikomom elevitte domuz yağı jelatini kullanılıyormuş hatta mahkemelik olmuş geçen yıllarda. şimdi de öyle mi bilmiyorum bir araştırın
cemre- Minikomom elevit yerine imom multivitaminli balık yağı veya sağlık ocaklarında ücretsiz verilen decavit multivitamin var doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz .kan ilacı da sağlık ocağından veriliyor .
Pelinizm Minikomom Ben kullanıyorum 🙋🏻 Folik asit bittikten sonra elevit vitamin ve sidefer toz demir ilacına başladım, bence tahlil yaptırıp başka bir doktora da görünün 🤗
eymeninannesii Demir ilacı balık hapı magnezyum kalsiyum şuan 13+6 yim 12 haftalıkken başladım bi de sağlık ocağı devit verdi damla şeklinde
Zmraemr Kelebek1 emin misiniz çoğu genel yazıp geçiyor kendi takip ettiği dr daha güvenilir mesela bana verileni dr um değiştirmişti bulantı yapar diye
Feyzon Ben 12. Haftadayım folik asit bitmedi henüz sonrasında da şuan için vitamin gerekli olmadığını söyledi doktorum.
OgretmenEva Minikomom 12. Haftaya kadar folik asit ondan sonra demir-d vitamini-multivitamin kullanmaya başladım. 25. Haftadayım doğumdan sonra da devam edicez dedi doktorum
Kurabiyecik Decavit, Elevit pronatal tarzı multivitamin vermesi lazım aslında. Tüm gebelere veriliyor. Ayrıca kansızlık varsa kan hapı, d vitamini eksikliğine damla ve omega verilir. Ben şu an 29 haftalığım ve decavit pronatal, gynoferon kan hapı, d vit damla ve krillon omega 3 balık yağı hapı kullanıyorum. Balık hapı için erken olabilir sana belki. Ama diğerleri ihtiyaç halinde verilmeli. Sen aile hekimine gitsen o da yazar bunları
Pinarim Kurabiyecik merhba bende aynı şekilde kullanıyorum elevit vve omegayı aynı andamı içiyorsunuz acaba
Minikomom Teşekkür ederim hepinize. Bugun saglık ocağına kan verdim pazartesi günü sonucları alınca hekim gereğini yapar inşallah
sonsuzmasalim Minikomom ha bide şöyle bir şey var benim folik asitinde vitamin b ile vitamin d’de var sadece folik asiti değil yani sanırım ondan doğuma kadar kullan dedi doktorum