Hanımlar merhaba, Sezeryan doğum yaptığım için öncesinde doğum sancısı ve kasılma yaşamadım bilmiyorum, su fazlalığı sebebiyle erken doğum riski var, Dr kontrolünde herhangi biriey olursa gel dedi özellikle kasılma olursa dedi fakat nedir nasıl olur hangi durumda kasılmayı hissesip gitmem gerekir bilen aydınlatsın lütfen? 34.haftadayım