Minik-ve-annesi teşekkür ederim amin. Epidurali bilmiyorum nasıl olduğunu. Beni belimden iĝne ile uyuşturdular iğne çok küçük zaten fazla can yakmıyor. 2 dakikayi bulmadı uyuşması sonrası hiçbir şey acı yok ancak ameliyat sürecinde olan çekiştirmeleri hissediyorsunuz . Acı olmadığı için panik olmuyor insan ama karnını gerdiklerini çekiştirdiklerini hissediyorsun😁. Ben kustum amliyat sırasında ama birazcık. Çıkınca da bir şey yiyip içme süren dolunca hemen 3 -4 litre su,sert kahve içmeniz gerek yoksa baş ağrısı olabilme ihtimali yüksek.