Ben 21 haftalıkken yaptırmıştım kendi doktorum muayne sırasında baktığında genel kontrol de aksi bir şey görmediğini bana bıraktığını istersem yaptırabileceğimi istemezsem de bir sorun olmayacağını söylemişti ama benim için rahat etsin diye biz yaptırdık yine de çünkü doktor sadece siyah beyaz baktı ve 10-15 dk inceledi detaylıda 35 dk civarı kaldım ve bebeği hem renkli de hemde siyah beyazda detaylı gösterip anlattı bize doktorumuz. Şurası kalbi şurası akciğeri şurası filanca damarı diye böyle epey uzun uzun bakıp konuştuk. İçim sonrasında daha rahat etti yarık dudak yarık damak varsa mesela detaylı ultrason da belli oluyor parmaklarında eksiklik varmı düzgün mü değil mi kalbinde delik varmı yokmu epey detaylıca inceleniyor. Benim tavsiyem yaptırmanız konusunda. Ben devlette hem sıra bulamadığım için yaptırmadım hemde eşler devlette giremiyor yanımıza diye duyduğum için sıcak bakmadım pek. Sizin yaşadığınız şehir de veya gittiğiniz hastane de ne kadar ücreti bilmiyorum ama ben 2500₺ verdim ve sonuna kadar verdiğim para helali hoş olsun.. bebeğimi renkli ultrason da yüzünü doktorumuz çok uzun izletti bize gösterdi eşime dedi babası çek çek videoya al hepsini fotoğrafını çek şu güzelliğe bak diyerek bizi güldürdü rahatlattı mutlu etti bunun için bile tercih edilir.. tabiki karar sizin ve eşinizin ☺️☺️