Kızlar tüp bebekle gebeyim 8 haftayım ve ciddi düşük riskim vardı raporuyum şu aralar daha azalmış ama çok değişik bişey yaşadık bugün tek keseyle devam eden gebeliğim bugün ikinci kese göründü ve iki kese üst üste olduğu için net olarak diğer kese dolumu belirlenemedi ama oluşan ikinci kese gayet düzenli dedi doktorum gördüğümüz bebiş gayet sağlıklı ilerliyo ama bu şekilde ikinci kese sonradan gören varmı nasıl oldu ne oldu lütfen aydınlatın çok şaşkınım