cigdem7006 34+4 den selamlar. Aşırı mide ekşimesi ve istifra var iki gündür gözümü açamıyorum yiyip içemiyorum ekşime için ne yapabilirim şuaralar kasılmalarımda arttı bebek bazen çok sertlesiyor karnımda sanırım biraz aceleci olacak
Nrmrv cigdem7006 benim de bugün tam 34+4 . Aynı sorunları yaşıyoruz . Ben soğuk süt içiyorum 2 yastıkla yatıyorum sende soğuk sütü dene istersen
Sevgi2605 cigdem7006 Aynı sorunu bende yaşıyorum malesef geceleri uyuyamıyorum bu yüzden önceliğim elma yemek iyi geliyor ama aşırı olduğu zamanlar gasvin duo diye bi şurup var onu kullanıyorum hamileler için önerilen
Nesfur41 cigdem7006 Ne gaviscon ne süt ne soda hiçbir şey fayda etmiyordu bana 26. Haftadan sonra başladıydı artık kan kusuyordum öyle yanıyordu midem doktoruna danış mide koruyucu iste eziyet çekme boşuna derim ben ben mide koruyucuya başladım geçti bitti
cigdem7006 Sevgi2605 elmayı bende denedim ama hiç faydası yok renni içiyorum yarım saat sonra aynı artık dogsada bitse dedim şu son bir haftada
Tatlismomy Sıkıntısız geçen hamilelik sürecimin 27. haftadan sonraki nazar boncuğu oldu mide ekşimesi ve yanması 😣 bir çay bardağı soğuk süt içiyorum o rahatlatıyor beni de