Gamzeramo Dilara_erc1 bende 15 gün önce oldum sayilir 2 gun kol ağrısı cektim o kadar snrada gecti 2.doz da bu ay sonu olcam
Dilara_erc1 Gamzeramo bazilerinde cok agir gecmis bende korktum 😅 kimisi ateslendim kustum felan diyodu
ipekkus Dilara_erc1 ben salı gün oldum kol agrisi oldu oda aşı yapılan kısmı bugün de geçti herkes de farklı olabilir tabi ben yan etki görmedim bende
Miniktavsannn Dilara_erc1 ilkinde üç gün kol.agrisi çektim üstüne yatamadım. İkinci dozda hiç ağrı falan olmadı vurulmamis gibiydim
crnkrts Dilara_erc1 bende 2 gün önce ilk dozumu oldum. Sadece kolum ağrıyor. Başka bir sıkıntı yaşamadım