Minikayak24 caprresecake benim 4 gün öncesinde pozitifti canım inşallah vardır ama zor Rabbim nasip eder inşallah ❤️
tugcesakzci caprresecake geç döllenme olabilir, hem zaten beta idrara daha geç düşer adetiniz gecikirse tst2yaomak yerine direkt kan verin
Boncukk123 caprresecake bende aynı markayı yapmışım adete 4 gun kala negatif çıkmıştı adetim 3 gun geçtikten sonra gördüm canım adetin geçmesini bekle yine de
caprresecake tugcesakzci bir umut hala var mi diyorsunuz gercekten moralim cok bozuk aglamak uzereyim