ebis evet tam kullanılıyor dediğim gibi neden yapmış bilemeyiz ama olsun kötü düşünmeyin. Benim de bir kızım var ve kızımdan sonra bir de kürtajım oldu kalbi durduğu icin su an yine hamileyim çok şükür iyi gidiyoruz. Folik asite bağlamayın demekki sağlıksız bir gebelikmiş. Siz şimdi sonuçta kullanmanız gerektiği gibi kullanıyorsunuz gerisi takdiri ilahi zaten🙏 Sağsalim kucağınıza da alırsınız insallah