m-t Ankara-58 ay bende şimdi kendimi kötü hissettim bı ölçtüm 13-6 çıktı benim normalim 9-5 ayran içtim yattım bakalım. (32hafta benim) Bakiyim dedim ne diyorlar anneler senin postu gördüm
37sedac Ankara-58 sarimsakli yogurt tuketin hergun duzenliyor tansiyonu. Ama o kadar yuksek degil normal sayiyorlar 14-9 ve ustu olursa sikinti diye soyledi doktorum
Buse_akgn 14-9 üzeri riskli benimde 36+2 4 gündür 14-15 - 9-9,5 arasında bugün tansiyon ilacı kullanmaya başladım