ygmrnz Kızlar Gaziantep bossan hastanesinde veya herhangi bir özel hastanede doğum yapan oldu mu ?? Doğum ücretleri ne durumda ?
Tugce_00 Ben ncr’de doğum yapmıştım 3 sene önce şu an doğum fiyatını bilmiyorum ama oradaki doktorumu çok seviyorum Hatta şu an yine hamileyim yine o doktoruma gidiyorum çok çok iyi bir doktor Nazan Hanım