Kızlar nst sancım çıktı belirli aralıklarla 60-100.Serum verdiler şuan sonra tekrar nst çekilicek açıklık geçen haftadan beri 1 parmak.Sancın durmazsa seni dogurturuz dedi.Nasıl olcak ya açıklık bi parmak nasıl açılcamda dogurcam ki öyle varmı yaşayan sancısı olup açıklık olmayıp doğuran 38. Hafta