hayathayal 33+5 olduk. bu aksam cok bunaldim nedense. disarisi soguk evde tikilip kaldim. cok canım sıkılıyor. bir an önce vakit gelse dogursam diye bekliyorum sizde oylemisiniz
Aysegumustas hayathayal bende 33+5 im her yerim uyusuyo agriyo bunaliyorum sanki artık dogum olsun diyorum
MomBse hayathayal bende 32+2yim bende su sıralar çok bunalmış vaziyetteyim🤦🏻♀️ Şişik şişik penguen gibi dolanıyorum bende yürüyemiyorum yatamıyorum kalkamıyorum bin şükür halimize ne yapalım Allahım hayırla kavuşmayı nasib etsin de inşaAllah bakalım 🙏
Yenievlianne Aysegumustas 33+3 üm benim hazırlıklar bitmedi henüz o yüzden zaman geçtikçe daha da stres oluyorum 😐
hayathayal Yenievlianne bende cantada eksikler var daha bez alamadim cocuga. kendime de normal hasta bezimi alsam napsam kararsizim. depend mi hasta bezimi. bazilari da normal cocuk bezinden koyuyomus gerek yok diyolar
hayathayal Selvihan01 ay insallah. hayirla hepimiz kucagimiza alalim insallah. 30dan sonra gecmiyo zaman
tugbaaltun44 Ben de 33+4 teyim ayni durumdayim kizlar agirlastim uyusmalarim var gece uykularim kaciyor malesef son haftalar hakikaten zor geciyormus . Saglikla kucakliyalim insallah bebislerimizi Allah kolaylik versin hepimize🤲🏻💞
hayathayal tugbaaltun44 amin. aynen canim deli gibi uykum var ama vucudum hic dalmıyor. dönüp duruyorum evin icinde
GulUmut Merhaba, ben de 33+3 oldum 😣 hic bisey yapasim yok, yemek bile yiyemiyorum tenbellikten, istahsizlik falan, cok zormush son haftalar, bi an once dogurmak istiyorum artik 😒
Biz 34+5 günlüğüz bugün hastanede kontrolüm vardı kızımın boyu 44 cm kilomuz 2.780 nasılız kızlar birde sizin melekler kaç kilo ve boyları ne
hayathayal Biz masallah 🤗 ben 40 gun once gitmistim baya oldu😁 cuma gitcem insallah bakalim ne kadar olmus.
Biz Benimde sadece kollarım ve ellerim çok uyuşuyor inanılmaz canım yanıyor geceleri 2 de bazen 3 de uyanıyotum en az 1 saat geçmeden uyuyamıyorum çok zor gercekten
hayathayal MomBse amin insallah. bende ayni o durumdayim.cnm.. yatmak kalkmak ayri bir is oldu gerçekten. halbuki ne kolay bi eylemdi 🤣
Duyguentrk Bende 33+5 im. Şükür ağırlaşmadım daha. Karnım küçük olduğu için rahat hareket ediyorum. Kaburga ve baş ağrım zorluyor ama olsun şükür az kaldı sağlıkla gelsin yavrularımız🙏😊
GulUmut Kizlar hepiniz mi sistiniz? Ben cok sukur hic sismedim kilo da fazla almadim , bi tek goguslerim dehset cok buyuduler 😑 nerdeyse odaya benden once goguslerim giriyo 😒 sinir bozucu
hayathayal GulUmut ben kilo aldim. 52 hamile kaldim suan 70 kiloyum 🤣 vucud yapımda zayif olunca butun agirlik karnimda toplanmis. bildigin top yutmus gibiyim