Tubabbbaa Selam kızlar 31nci haftadayım bi kaç gündür yürümeye zorlanıyorum ayağa kalkınca başım dönüyor bayılacak gibi oluyorum kontrol um haftaya acaba normal mi bu durum başımı kaldırıp bir iş yapamıyorum
Ankara-58 Tubabbbaa valla cnm her hafta ben farklı semptom yaşıyorum kaç idrar tahliller normal tansiyon normalse korkma hic
Tubabbbaa aysenuurr11 yaa çok teşekkür ederim tansiyon vs iyi ama yinede anlayamadım sormak istedim 😊 Sizinde az kalmış Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah
aysenuurr11 Tubabbbaa uzun sure ac kalmayin ara ara hep biseyler atin agziniza😊 evet carsamba sezaryanim var saglikla kavusalim hepimiz insallah🤲🏻💖