Kizlar Allah nasip ederse ayin 14ne umreye gideceyin adet olmam gereken tarih 20kasim ama adet programi 18ne gosteriyor in sa Allah adet olmam hamile olurum o ayri konuda nasil olucak ya cok uzulurum oyle bir sey olursa adet geciktirici kulalanmali miyim?yani her yil gide bileceyim bir sey degil sonucta
Bu arada en son iliski adetimin 13.gunu oldu daha sonra olmadi yani 1kasim oldu esim yurt disinda oldugu icin sanmiyorum hamile oldugumu yani akil verin kizlarim
Bildiginiz guvendiyiniz adet geciktirici onerilerini alarim