Herkese merhaba. Su an 14+4 deyim 12 de doktorum decavit başlatmıştı simdi de pregnom max ve ferrum verdi bunları birlikte alan var mı acaba bana hepsi birden çok gibi geldi ama. Decavit ve ferrumu hergun pregnom max I haftada 3 kez kullanmamı söyledi