Baran2022 35+2 deyim sancılarım başladığı için erken doğum riskim var. Ciğerlerinin gelişmesi doğuma hazır olması için iğne vulurdu yaşayan varmı ?
Jiyan_akbulut Baran2022 benimde 35. Hafta da sancılarım vardı doktor kontrolünde nst ye bağladılar gerçek doğum sancıları var dedi erken doğum riski falan serum verdiler sancılar geçti şuan 37 ve yine sancılarım var 🤷♀️😀
Asdfgh_jkl Baran2022 bende 35+1 de sancı ile ciğer geliştirici yapıldı Şuan 35+5 deyim bel ağrılarım ve karnım geriliyor sertleşiyor. Doktor iğne yaptık önlemimizi aldık dedi . 35+1 de 3150 gram demişti
Happyymother Benimde aynı şekilde sancılarım vardı ciğer geliştirici iğne vuruldu serum ve ilaçlarla şuan 37+2 deyiz
Baran2022 Happyymother bana serum vs takılmadı sadece bebeğim ciğerleri için iğne vurdurdu inşallah gelmez çok erken daha :(
findikannesii 34+3’te nstde düzenli sancım çıktığı için doktorum iki gün yatış verdi ve erken doğum riskine karşı ciğer gelişitirici iğne yapmıştı. Şu an 38+4’teyim gelen giden yok henüz. Önlem amaçlıdır sadece
findikannesii Baran2022 sancım hep vardı belli bir haftadan sonra açıkçası şu anda var ama hep yalancı sancı. Üzülme ben o zaman doktora sorduğumda ben önlemimi aldım gelse de sıkıntı yok demişti 2.500 kg kadardı. Bence de küçük ama doktorum beni rahatlatmıştı
Baran2022 findikannesii Şuan 2.400 benimki de ama doğarsa küveze koyup vermezler diye çok korkuyorum inşallah benimki de doğmaz erken
Baran2022 Asdfgh_jkl maşallah iyi kilo almış inşallah zamanını bekler bebeklerimiz sağlıkla alırız kucağımıza
Jiyan_akbulut Baran2022 doktor çok ayakta durma dedi yavaş yürü hiçbir iş yapma bende aynılarını yaptım normal ev işi yapıyorum ama dinlene dinlene sende dikkat et kanama ve suyun gelmediği sürece korkma
Asdfgh_jkl Baran2022 inşallah kilosu güzel çıkıyor 37 ye kadar dursa yeter dedi doktor bakalım hayırlısıyla
Baran2022 Jiyan_akbulut 22 aylık bebeğim var o yüzden çok mümkün olmuyo onun peşinde koşmaktan yoruluyorum zaten ama dikkat edicem bu süreçte mecburen