prensinannesi2024 Canım benim çok kilo iyi bir şey değil ki zaten benim çocuklarım bebekken kiloluydular 4 yaşından sonra incecik oldular sağlıklı olduktan sonra zayıflık İnan bana çok daha iyi boşuna yıpratma kendini eskiler zaten sağlığı kiloya bağlıyor halbuki kilo çok zararlı