Falan kesinlikle öyle yazdıklarınız o kadar doğru ki. Ben de hiç düşünmüyorum enfeksiyonu yaşadığımı diyorum ki en azından bi belirti olurdu halsizlik döküntü ateş vs. Gayet iyiyim planlı gebelikti hep kendimi dinledim yani hiçbir şey yaşamadım. İnşallah sonuçlarım temiz gelir benim de . Kafadan atıcam direk bu durumu, dediğiniz gibi öyle devamlı ultrasona da girmeyi düşünmüyorum