Bende philips powerpro var herseyi maraton ile ayni sadece isik yok isikli olanlarda belirli bir zaman sonra isik kablolarinda kopma olabiliyormus ben memnunum kesinlikle hem hafif hem cekis iyi basliklari kullanim rahat kablosu metre olarakta isimi görüyor kisa degil