heliind Merhaba kızlar doktora gittim dün 6+4 haftalık gebelik var kese gayet iyi gözüküyor ama bebek gözükmüyor dedi iki hafta sonra falan tekrar gel bakalım dedi ama ben korktum normal mi daha önce yaşadınız mı böyle bir şey
tugcesakzci heliind normal canım bazen bu haftalarda görünmeyebiliyor. 10. Haftaya kadar görebilme ihtimalin var. Korkma strese girme iki hafta sonra görürsün inşallah